Hči hodi v četrti razred in letos so v šoli pričeli z angleščino. Precej se je je veselila, a izkazalo se je, da učenje angleščine zanjo ni tako preprosto, kot se je zdelo. Besede si je težko zapomnila, ni ji šlo v račun, da se pišejo popolnoma drugače kot se izgovarjajo. Zdelo se je, da bo učenje angleščine postalo nočna mora.
Na srečo sem se lotila reševanja težave, še preden bi učenje angleščine postalo velik problem. Pogovorila sem se z učiteljico, ki mi je povedala, da hči za angleščino dejansko nima najboljšega »posluha«, a da lahko to precej izboljšamo. Bila sem nekoliko presenečena, saj imava oba z možem »občutek« za jezike in angleščino zelo dobro obvladava, hkrati pa tudi vesela, da je učiteljica razumevajoča glede tega, da učenje angleščine nekaterim otrokom predstavlja vsaj na začetku velik problem.
Pogovorili sva se o tem, kako naj hči motiviram za prizadevno učenje angleščine. Povedala sem ji, da doma večkrat gledamo tuje televizijske programe, ki nimajo podnapisov, in to se ji je zdel odličen način za učenje, hkrati pa je predlagala še enega. Nekoč je namreč med odmorom na hodniku slišala, da si je hči pela popularno pesem v angleščini. Povprašala me je o tem, ali hči dejansko posluša angleško glasbo, in ko sem ji pritrdila, je bil njen nasvet, naj na spletu poiščeva besedila pesmi in jih natisneva. Tako se bo hči s pomočjo najljubših pesmi učila novih besed, hkrati pa bo zaradi melodije tudi pozorna na njihovo izgovorjavo. Strinjala sem se in še isti dan sva poskusili. Hči je bila navdušena, da se dejansko uči svoje najljubše pesmi, jaz pa zadovoljna, da jo zanima pomen besed v besedilih in se jih hkrati uči pravilno izgovarjati. Z angleščino tako kmalu ni bilo nobenih težav več.