Adwords oglaševanje in Facebook oglaševanje

Ker ima danes ogromno ljudi in podjetij spletno stran s katerimi pokaže obiskovalcev svoje izdelke in storitve, je potrebno tudi določeno oglaševanje teh storitev in izdelkov. Oglaševanje na spletu povečini poteka v sklopu Adwords oglaševanja. Gre za progam, ki ga je ustvaril Google, z namenom da bi preko zakupa ključnih besed ljudje oglaševali svoje strani, izdelke in storitve. Adwords oglaševanje poteka tako, da se preko analize spletne strani določi ključne besede za Google Adwords oglaševanje preko katerih nas bodo iskali naši potencialni kupci. Za Adwords oglaševanje je najbolje da povprašamo kakšno podjetje, ki se nasplošno ukvarja z oglaševanjem oziroma samo optimizacijo spletnih strani, saj nam oni na Googlu ustvarijo novo Google Adwords oglasno kampanjo, kjer zakupijo ključne besede in pripravijo spletne oglase. Preko teh ključnih besed se potem v iskalniku odprejo povezave na našo spletno stran. Oglejte si ponudbo kvalitetne oglaševalske agencije: http://www.optiweb.si/zakup-kljucnih-besed/.

Facebook oglaševanje

Ker so družabna omrežja skozi bolj razširjena so marsikateri oglaševalci spoznali, da je tam doma občinstvo, ki ga ne gre zanemariti. Zato se je oglaševanje v teh omrežjih uspešno uprlo gospodarski krizi, ki je sicer marsikje izrazito oklestila oglaševalske proračune. Tudi Facebook oglaševanje je vse bolj razširjeno, saj je po vrednosti prehitelo oglaševanje na MySpaceu. Facebook oglaševanje ponuja dva koraka naprej od klasičnega oglaševanja saj v prvi vrsti ponuja cenejši način promocije. Facebook oglaševanje vam tudi omogoča, da vaš oglas spremenite ali odstranite v vsakem trenutku, obenem pa spremljate njegovo vidnost in učinkovitost. Izkoristite lahko tudi metodo plačevanja po kliku, kjer plačate le učinke oglaševanja, samo prikazovanje oglasa pa je brezplačno. Ponudbo najdete tu: http://www.optiweb.si/facebook-aplikacije/.

This entry was posted in Podjetništvo. Bookmark the permalink.